Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Suzan Hourieh Lindberg: ”NFT:er kommer att stärka kreatörens roll”

Suzan Hourieh Lindberg: ”NFT:er kommer att stärka kreatörens roll”

Suzan Hourieh Lindberg, vd på The Social Few, spanar om hur NFT kommer förändra kommunikationsbranschen, varför ”antidotekampanjer” aldrig bör skapas – och ger er tips på matnyttiga inspirationskällor.

Publicerad: 12 januari 2022, 08:55

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktSuzan Hourieh LindbergReklamQ&AMarknadsföringNFTKommunikationsbranschen

Suzan Hourieh Lindberg är vd på The Social Few och delar med sig av årets första spaning i Resumé Insikt.

Nämn ett kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
”Jag inspireras av kampanjer som anses vara kreativa av de målgrupper kampanjen avser att aktivera. Kombinerar du det

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.