Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Sverige skräckexempel på kundklubbar – lär av kinesiska lojalitetsprogram 3.0

Sverige skräckexempel på kundklubbar – lär av kinesiska lojalitetsprogram 3.0

Sverige är ett skräckexempel vad gäller innovativa kundklubbar, menar experterna. Lyft i stället blicken mot Kina och hitta erbjudanden som inte har något att göra med rabattstegar baserade på köp. Det har sedan länge blivit dags att förnya kundklubben.

Publicerad: 22 september 2021, 12:21

Ämnen i artikeln:

SheinLojalitetsprogramKundklubbarLykoStrongerKinaCRM

North Face, Shein och Burberry och Lyko arbetar med den nya tidens lojalitetsprogram.

”Är du medlem hos oss?” Kassörer har i decennier ställt frågan per automatik. I början var det ingen match att få in medlemmarna. Ett par veckor senare damp ett reklamblad

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.