lördag23 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Sveriges mest prisvinnande byråer: Så gör vi för att omvandla vinsterna till nya affärer

Byråerna satsar hårt på att tävla i kreativitet – men till vilken nytta? Bara i år har två Grand Prix-vinnande byråer gått i konkurs. Vi jämför ekonomisk utveckling med kreativa priser och pratar med nio av Sveriges mest prisvinnande byråer för att ta reda på hur de jobbar för att omvandla vinster till nya affärer.

Publicerad: 18 november 2020, 10:48

Ämnen i artikeln:

ByråvalReklambyråerAffärerReklamtävlingCannes LionsGuldägget100-wattarenGunilla Bergh

Några av de senaste årens kampanjer från Sveriges mest prisvinnande byråer.

Forskarna Les Binet och Peter Fields har skildrat den ambivalenta utvecklingen och resultatet av att överge långsiktighet till förmån för motsatsen.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev