Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag04.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Sveriges mest prisvinnande byråer: Så gör vi för att omvandla vinsterna till nya affärer

Sveriges mest prisvinnande byråer: Så gör vi för att omvandla vinsterna till nya affärer

Byråerna satsar hårt på att tävla i kreativitet – men till vilken nytta? Bara i år har två Grand Prix-vinnande byråer gått i konkurs. Vi jämför ekonomisk utveckling med kreativa priser och pratar med nio av Sveriges mest prisvinnande byråer för att ta reda på hur de jobbar för att omvandla vinster till nya affärer.

Publicerad: 18 November 2020, 10:48

Ämnen i artikeln:

ByråvalReklambyråerAffärerReklamtävlingarReklamtävlingCannes LionsGuldägget100-wattarenGunilla Bergh

Några av de senaste årens kampanjer från Sveriges mest prisvinnande byråer.

Forskarna Les Binet och Peter Fields har skildrat den ambivalenta utvecklingen och resultatet av att överge långsiktighet till förmån för motsatsen.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.