Resumé insikt
Swedengate kan lära marknadsförare hur lokala vanor sprider sig till nya marknader
Med utgångspunkt i Swedengate och nyligen publicerad forskning resonerar Resumé Insikts krönikörer Benjamin Hartmann och Jacob Östberg kring varför vissa konsumtionspraktiker får genomslag globalt, medan andra förblir mer lokala.
Publicerad: 8 juni 2022, 10:59
I skrivande stund är #swedengate med sitt avslöjande om svenskarnas bisarra middagsvanor och sitt utpekande av ‘snåla svenskar’ på allas läppar. Upprinnelsen till den här historien har säkert inte undgått
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.