Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Swedengate kan lära marknadsförare hur lokala vanor sprider sig till nya marknader

Swedengate kan lära marknadsförare hur lokala vanor sprider sig till nya marknader

Med utgångspunkt i Swedengate och nyligen publicerad forskning resonerar Resumé Insikts krönikörer Benjamin Hartmann och Jacob Östberg kring varför vissa konsumtionspraktiker får genomslag globalt, medan andra förblir mer lokala.

Publicerad: 8 juni 2022, 10:59

Ämnen i artikeln:

InsiktResumé InsiktJacob ÖstbergBenjamin Hartmann

I skrivande stund är #swedengate med sitt avslöjande om svenskarnas bisarra middagsvanor och sitt utpekande av ‘snåla svenskar’ på allas läppar. Upprinnelsen till den här historien har säkert inte undgått

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.