Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag23.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Ta inspiration från dessa historiska exempel – och råd bot på reklamtröttheten

Ta inspiration från dessa historiska exempel – och råd bot på reklamtröttheten

Relevans är nyckeln till att vända reklamtröttheten, menar Resumé Insikts återkommande analytiker Sandra Lindholm-Wu. Den här veckan går hon igenom tre inspirerande exempel på relevant marknadsföring att inspireras av.

Publicerad: 25 November 2020, 13:23

Ämnen i artikeln:

IkeaGoogleLidlDillReklamtrötthet

Sandra Lindholm-Wu är medgrundare av Seventy Agency och skriver återkommande texter i Resumé Insikt.

Sex av tio svenskar är negativa till reklam och bara en av tio är positiv. Det är årets resultat i Novus och Sveriges Annonsörers årliga undersökning om allmänhetens inställning till

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.