Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag23.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Tad Talks: Så ska reklamstjärnan spränga jantelagen på Absolut

Publicerad: 27 Maj 2019, 12:15

Från världens coolaste varumärke till Liljeholmen i Stockholm. Tad Greenough vill ta med sig det amerikanska självförtroendet på Nike till försiktiga Absolut Company. Så ska han få företaget att återta sin position.


Ämnen i artikeln:

NikeVarumärkesbyggandeAbsolut VodkaAbsolutMarknadschefCase

Du ska inte tro att du är något. Principen om att inte förhäva sig är något som har följt människan i evigheter. Jantelagen, som formulerades av Aksel Sandemose i boken

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.