Resumé insikt
Tänk som en startup – och effektivisera
Publicerad: 13 mars 2019, 16:00
Ett syfte som stakar ut riktningen, gör en organisation snabbare och mer fokuserad. Men mogna företag med inifrån-tänk saknar tydligheten. Det visas inte minst när digitala startups tar över. Så gör du för att utveckla din vision, skriver Patrik Widlund, författare till boken “Digital transformation, strategier för affärsutveckling”.
Ämnen i artikeln:
MarknadStartupPatrik WidlundFörfattareKommunikationAffärsutvecklingMarknadsstrategiStrategiReklamPW
Patrik Widlund
Digitaliseringen skapar nya sätt att konsumera och höjer förväntningarna på billiga, enkla och smarta lösningar. Krävande och illojala kunder är svåra att nå genom marknadsföring i traditionella och breda medier.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.