Resumé insikt
Teknikhetsen har kostat marknadsförare miljarder – här är investeringarna som glömts bort
Publicerad: 3 april 2019, 08:25
3D-printers, Second life och VR. Marknadsförare slänger sig och sina plånböcker huvudstupa in i nya tekniker – som sällan blir bestående. Det här är berättelsen om de hajpade prylarna som aldrig tog fart. Och om hur “fomo” kostar skjortan för Sveriges marknadsförare.
Det går knappast att föreställa sig den glädje som dataforskaren Leonard Kleinrock måste ha känt när han tillsammans med sitt forskarteam för första gången i världshistorien lyckades få en dator
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.