Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Tero Marjamäki: ”Ena dagen säger sig företagen vara hållbara, nästa skriker de om Black Friday-rea”

Tero Marjamäki: ”Ena dagen säger sig företagen vara hållbara, nästa skriker de om Black Friday-rea”

Veckans spanare Tero Marjamäki, som snart byter Blocket mot Svenska Innebandyförbundet, ser en post-pandemisk värld där reklamen får ÄNNU svårare att nå fram till mottagarna. Dessutom tipsar han om att alla i branschen borde skaffa sig ett ”stöldarkiv”.

Publicerad: 24 november 2021, 10:43

Ämnen i artikeln:

BlocketResumé InsiktQ&A

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.