Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Tero Marjamäki: Kom igen, vi måste bli mer kreativa i sociala medier!

Publicerad: 14 Februari 2019, 08:25

"Jag längtar efter att den kreativa revolutionen ska komma till sociala medier", säger Tero Marjamäki, som i dagarna byter Sveriges Annonsörer mot Blocket.


Ämnen i artikeln:

AdidasTwitterM&C SaatchiSveriges AnnonsörerUnileverElectroluxBlocketTero Marjamäki

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Ett viktigt projekt är det som M&C Saatchi nyligen lanserade, Visual Diet. Ett initiativ

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.