Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag06.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Test på stan – endast 62 av 318 gissar rätt på reklamen: ”intetsägande”

Test på stan – endast 62 av 318 gissar rätt på reklamen: ”intetsägande”

Bilindustrin är en av de branscher som spenderar mest på reklam och ironiskt nog blir den branschen ofta anklagad för att göra de tråkigaste annonserna. Vi gav oss ut på stan för att en gång för alla få svar på frågan: är bilreklamen generisk? – Helt intetsägande – slätstruket, säger flera av de vi möter.

Publicerad: 28 Januari 2020, 11:26

Ämnen i artikeln:

PeugeotPrintBilreklamVolvo CarsAudiMercedes-BenzReklamMiniZlatan IbrahimovicVolkswagenPrintannons

Fanny och Andrea, Krister och Johanna är några av de vi träffade på Centralstationen.

Det här är en del i serien om generisk reklam. Läs mer:

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.