Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Test: Så bra (och dåliga) är svenska varumärkens kundtjänster

Test: Så bra (och dåliga) är svenska varumärkens kundtjänster

Hur lång tid tar det att komma i kontakt med en mänsklig varelse? Vi kartlägger 101 varumärkens kundtjänster och testar 32 av dem. Brister finns – medan andra klarar uppdraget galant. Är ditt bolag med på listan?

Publicerad: 13 oktober 2021, 12:16

Ämnen i artikeln:

InsiktResumé InsiktVarumärkeVarumärkenReklamChatt-botAdlibrisByggmaxMEDSStrongerVingTele2SASGina Tricot

SAS, Tele2 och Ideal of Sweden är några av de som ingår i testet.

Montage: Tom Fägrell

”Du har plats nummer 33 i kön. Din väntetid är 45 minuter.”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.