Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Thomas Baekdal: Fokusera rätt inom e-handel – och konvertera mera

Publicerad: 20 September 2018, 09:17

Din målgrupp vill inte se fler annonser, de vill ha riktig nytta inom e-handel. Varför gör många medier fortfarande så stora snedsteg? Thomas Baekdal har lösningen.


De traditionella mediehusen fokuserar mer och mer på e-handel som intäktsström. I Sverige investerar till exempel Bonnier Magazines & Brands, Aller Media och Egmont

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.