Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Thomas Baekdal: Så bygger du bäst sponsrat innehåll

Publicerad: 16 maj 2018, 07:59

Medierna måste sluta oroa sig över om journalister ska inkluderas i produktionen av sponsrat innehåll – och mer hur du gör det på rätt sätt. Här är svaret i tre steg, skriver medieanalytiker Thomas Baekdal.


Ämnen i artikeln:

MediaMedierThomas BaekdalMedieanalytiker

Publicister pratar ofta om hur framtiden för sponsrat innehåll ser ut och om man ska inkludera journalister i produktionen. Det är en intressant fråga, så jag tänkte sammanfatta vad jag

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.