Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag31.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Thomas Baekdal: Så kan mediehus lära av influencers

Publicerad: 29 September 2017, 12:50

”Framtiden handlar mindre om fokus på redaktionellt innehåll, utan mer om hur du kan bli en influencer”, skriver medieanalytikern Thomas Baekdal.


Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktThomas BaekdalAnalys

Här får du en fråga att fundera på som faktiskt säger mycket om var media är på väg: varför har alla bloggare blivit influencers?

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.