Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Thomas Baekdal: Så kan mediehus lära av influencers

Publicerad: 29 September 2017, 12:50

”Framtiden handlar mindre om fokus på redaktionellt innehåll, utan mer om hur du kan bli en influencer”, skriver medieanalytikern Thomas Baekdal.


Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktThomas BaekdalAnalys

Här får du en fråga att fundera på som faktiskt säger mycket om var media är på väg: varför har alla bloggare blivit influencers?

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.