Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag05.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Thomas Baekdal: Så löjligt är mediebolagens fokus på millennials

Publicerad: 4 April 2017, 08:02

Millennials har ett otroligt brett åldersspann. Har du tänkt på hur dumt det låter att göra en förändring med fokus på denna målgrupp? Medieanalytiken Thomas Baekdal förklarar.


Ämnen i artikeln:

MediaThomas BaekdalMedieanalytikerMillennials

En av de fundamentala förändringar vi ser i medievärlden idag är att vi förlorar massmarkander, och på grund av detta, tvingas medieföretag omdefiniera sig runt en betydligt mer specifik inriktning.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.