Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Till tonerna av hållbarhet

Publicerad: 30 juni 2016, 18:30

Uppdragsgivare: Way out West // Luger Byrå: Leon & Chris tar fram design // Luger sköter all annan kommunikation inhouse Kommunikationsform: PR Övergripande fråga: Hur har hållbarhetssatsningen påverkat Way out Wests varumärke? Här kan du läsa om: Kommunikationsstrategi, hållbarhet, varumärke, marknadsföring, pr


Bethel, New York, augusti 1969. Utan någon som helst marknadsföring fylls marken hos mjölkbonden Max Yasgurs farm av omkring 500 000 människor, dubbelt så många som beräknat. I dagarna tre

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.