Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag06.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Titta in i Anitha Clemences telefon

Titta in i Anitha Clemences telefon

I Resumé Insikts Q&A hyllar Anitha Clemence, nytillträdd marknadschef på Kids brand store, varumärken som tar vara på tristessen i coronatider och efterfrågar ”supertrams eller 100 procents relevans”.

Publicerad: 20 Maj 2020, 11:18

Ämnen i artikeln:

CoronavirusetAnitha ClemenceNikeQ&A

Anitha Clemence.

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Varumärken som tar vara på tristessen och förstår att man inte ska prata om det emotionella längre

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.