Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag04.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Tobias Brandt: Nej, alla varumärken måste inte vara aktivister

Tobias Brandt: Nej, alla varumärken måste inte vara aktivister

Jag förstår att många längtar bort från alltför pretentiösa reklamkoncept och varumärken som riskerar att ta sig själva på lite för stort allvar, som Gillette. Ibland måste man bara få göra något som är kul och lättsamt, säger Tobias Brandt som nyligen bytt Grow till en tjänst som strategichef på Perfect Fools.

Publicerad: 17 April 2020, 07:28

Ämnen i artikeln:

GrowCoronaviruset

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– I dessa corona-tider måste jag säga att kommunikationen som 1177 Vårdguiden och Region Stockholm gör är precis så

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.