Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Tom Eriksen: "Strategitröttheten på kundsidan – trend som ger mig hopp"

Publicerad: 12 september 2018, 11:38

Tom Eriksen berömmer Nike's "guts" med Colin Kaepernick-kampanjen, framtidens byråer och favoritapparna efter att han ditchat Facebook totalt.


Tom Eriksen har precis rekryterats som kreativ ledare när Tele2 till marknadsavdelningen. Tom Eriksen har en bakgrund som creative director på byråer som North Kingdom, MediaMonks, Publicis i Singapore och Farfar.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.