Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag28.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Ton, tajming och framtid: Planners om hur du optimerar marknadsföringen under corona

Ton, tajming och framtid: Planners om hur du optimerar marknadsföringen under corona

Det kommer en tid efter corona. När ska man kommunicera om annat? Och hur ska man tänka med tonalitet och budskap? Vi ställde frågorna till de som är allra bäst på att omvärldsbevaka: planners.

Publicerad: 25 Mars 2020, 13:53

Ämnen i artikeln:

ByråerVarumärkesbyggandeReklamVarumärkesstrategi

Hur ska man tänka kring tajming just nu? En mängd planners delar med sig av sina insikter.

Foto: GettyImages

Innehåll

01. Ton

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.