Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag16.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Tre case: Så arbetar vi med native advertising

Publicerad: 5 September 2018, 13:44

Native advertising skördar mark i Sverige. Hur gör man då för att nå resultat? Resumé Insikt har pratat med CCS, Tele2 och Postnord kring deras strategier.


Ämnen i artikeln:

Tele2PostNordCase

1. CCS
Av de 16 varumärkena som ingick i Schibsteds studie var det hudvårdsföretaget CCS som visade högst varumärkeslyft. Aftonbladets nativestudio arbetade fram fyra olika artiklar om CCS nya fotkräm

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Tele2PostNordCase

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.