Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Tre långsiktiga varumärken: så jobbar vi med vår branding-strategi under corona

Tre långsiktiga varumärken: så jobbar vi med vår branding-strategi under corona

Långsiktigheten får ofta stryka på foten i kristider till förmån för mer taktiska och konverterande insatser. Men det finns de som vågar hålla i varumärkesbygget. Vi har pratat med Coca-Cola, Vattenfall och Thule om hur de använder kraften i sina varumärken under coronapandemin.

Publicerad: 8 Oktober 2020, 09:41

Ämnen i artikeln:

CoronavirusetVattenfallNord DDBDesignStrategiCoca-Cola

Att ha ett väletablerat och starkt varumärke kan vara avgörande för att överleva en period av kris. Du kommer sannolikt inte bli bortglömd av konsumenterna under krisen och när den

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.