Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Tre myter om sociala medier – sort of debunked

Publicerad: 30 September 2019, 07:25

Tio års tjat och påpekanden har inte hjälpt. Det florerar fortfarande en massa myter om sociala medier i branschen, till exempel att de skulle vara döda, enkla och inte konvertera. Resumé Insikts analytiker Deeped Strandh sticker hål på myterna – en gång för alla.


Ämnen i artikeln:

Deeped StrandhFacebookSociala medier

”Nu är Facebookfebern här”, skrek löpsedlarna ut 2007. Det tog ytterligare några år innan sociala medier på riktigt började diskuteras av fler än de mest inbitna användarna.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.