Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag02.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Tre myter om sociala medier – sort of debunked

Publicerad: 30 September 2019, 07:25

Tio års tjat och påpekanden har inte hjälpt. Det florerar fortfarande en massa myter om sociala medier i branschen, till exempel att de skulle vara döda, enkla och inte konvertera. Resumé Insikts analytiker Deeped Strandh sticker hål på myterna – en gång för alla.


Ämnen i artikeln:

Deeped StrandhFacebookSociala medier

”Nu är Facebookfebern här”, skrek löpsedlarna ut 2007. Det tog ytterligare några år innan sociala medier på riktigt började diskuteras av fler än de mest inbitna användarna.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.