Resumé insikt
Tre varumärken som rider på Clubhouse-vågen – här är lärdomarna av den nya kanalen
Tre varumärken som rider på Clubhouse-vågen – här är lärdomarna av den nya kanalen
Det sa pang, sen pratade alla om Clubhouse. Nu när hajpen har pågått i någon månad passade vi på att snacka med tre varumärken som alla, på ett eller annat sätt, jobbat med den nya kanalen i sin kommunikation. Här är deras lärdomar och insikter.
Publicerad: 3 mars 2021, 12:45
SVT, förlaget Volante och Chiffer delar med sig av lärdomarna från sina äventyr på Clubhouse.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.