måndag6 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Tre varumärken som rider på Clubhouse-vågen – här är lärdomarna av den nya kanalen

Tre varumärken som rider på Clubhouse-vågen – här är lärdomarna av den nya kanalen

Det sa pang, sen pratade alla om Clubhouse. Nu när hajpen har pågått i någon månad passade vi på att snacka med tre varumärken som alla, på ett eller annat sätt, jobbat med den nya kanalen i sin kommunikation. Här är deras lärdomar och insikter.

Publicerad: 3 mars 2021, 12:45

Ämnen i artikeln:

ClubhouseChifferSVTPå SpåretVolanteSociala medier

SVT, förlaget Volante och Chiffer delar med sig av lärdomarna från sina äventyr på Clubhouse.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev