Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Tre varumärken som rider på Clubhouse-vågen – här är lärdomarna av den nya kanalen

Tre varumärken som rider på Clubhouse-vågen – här är lärdomarna av den nya kanalen

Det sa pang, sen pratade alla om Clubhouse. Nu när hajpen har pågått i någon månad passade vi på att snacka med tre varumärken som alla, på ett eller annat sätt, jobbat med den nya kanalen i sin kommunikation. Här är deras lärdomar och insikter.

Publicerad: 3 mars 2021, 12:45

Ämnen i artikeln:

ClubhouseChifferSVTPå SpåretVolanteSociala medier

SVT, förlaget Volante och Chiffer delar med sig av lärdomarna från sina äventyr på Clubhouse.

 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.