Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Trenderna marknadsförare behöver ha koll på när konsumenten får mindre pengar i plånboken

Trenderna marknadsförare behöver ha koll på när konsumenten får mindre pengar i plånboken

Inflation, krig och fortsatta leveransproblem. Det blåser just nu upp till en perfekt storm som får stark påverkan på företags marknadsföringsstrategier. Resumé Insikt har pratat med en rad experter som guidar till både utmaningar och lösningar. ✓ Faran med att fastna i lyxfacket. ✓ Inflationens tre dimensioner. ✓ Så kan varumärken lägga om strategin för medier och målgrupper.

Publicerad: 1 juni 2022, 14:04

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktInsiktTrendJacob ÖstbergHUIClaes Bodén

Foto: Montage: Tom Fägrell

Vid sidan av kriget i Ukraina har inflationen blivit det dominerande temat i nyhetsflödet. I veckan kom en rapport från Eurostat som visade att konsumentpris-ökningarna i eurozonen nådde rekordhöga 8,1

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.