lördag23 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Trenderna som formar marknadsföringen 2022: Från kreatörsekonomi till radikalt hållbarhetstänk

Vissa trender och utvecklingar är viktigare än andra. Resumé har tillsammans med experter djupdykt i fyra trender som formar 2022 och framtiden.

Publicerad: 15 december 2021, 12:44

Ämnen i artikeln:

TredjepartscookienKreatörTrendDigitala trenderInfluencer marketingTikTokGroupManr+1CubeRelatableHållbarhet

Vi grottar ner oss i fyra trender tillsammans med branschexperter.

NFT:s och Metaverse i all ära. Det kommer finnas andra områden som får större inverkan på marknadsföringslandskapet 2022. I vår första artikel lyfte vi fram några av de punkter

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev