Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Trenderna som formar marknadsföringen 2022: Från kreatörsekonomi till radikalt hållbarhetstänk

Trenderna som formar marknadsföringen 2022: Från kreatörsekonomi till radikalt hållbarhetstänk

Vissa trender och utvecklingar är viktigare än andra. Resumé har tillsammans med experter djupdykt i fyra trender som formar 2022 och framtiden.

Publicerad: 15 december 2021, 12:44

Ämnen i artikeln:

HållbarhetTikTokTredjepartscookienGroupManr+1KreatörTrendDigitala trenderInfluencer marketingCubeRelatable

Vi grottar ner oss i fyra trender tillsammans med branschexperter.

NFT:s och Metaverse i all ära. Det kommer finnas andra områden som får större inverkan på marknadsföringslandskapet 2022. I vår första artikel lyfte vi fram några av de punkter

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev