Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Tror marknadsförare på sin egen produkt?

Har marknadsförarna slutat tro på marknadsföring? Kanske är det dags för byråerna att i en högre utsträckning jobba med emotionellt varumärkesarbete för att inspirera kunderna att byta riktning, skriver Resumé Insikts krönikör Erik Modig.

Publicerad: 18 maj 2022, 12:20

Erik Modig

Väldigt ofta får jag frågan från byråer om hur de ska övertyga sina kunder att satsa långsiktigt. Argumentet ”nyckeln till vår framgång är bra produkter som människor rekommenderar” möter de

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktErik ModigLes BinetPeter FieldInsiktNyheter

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.