Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Tuff start för IGTV – men här är varumärkena som lyckas

Publicerad: 29 Augusti 2018, 12:02

IGTV sågas, men vi är inte redo att ge upp riktigt än. Vilket innehåll fungerar, hur ser annonsmöjligheterna ut och hur arbetar varumärken i appen idag? Här är allt du behöver veta om IGTV.


Ämnen i artikeln:

InstagramSociala medierOnlinevideoVideo

Insta Stories kallas Instagrams smartaste drag hittills som bara två år efter lansering är en succé. Funktionen, där du publicerar videor eller bilder ur vardagen, används dagligen av 400 miljoner

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.