Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag14.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Tv-nätverket Cheddars framgångskoncept – plattformsbonanza och native 3.0

Publicerad: 10 April 2018, 11:00

Tv-bolaget Cheddar har med nya distributionssätt och okonventionella annonsmetoder lyckats skala upp. Vad kan vi lära? Är native 3.0 problematiskt eller framtiden? Resumé Insikt studerar arbetssättet.


Ämnen i artikeln:

AffärsutvecklingJournalistikNativeAnnons

Det är en ständig fajt mellan mediebolag som vill nå millennials-generationen, som är uppväxta med mobilen i hand och får sina svar från Google.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.