Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Tv-nätverket Cheddars framgångskoncept – plattformsbonanza och native 3.0

Publicerad: 10 April 2018, 11:00

Tv-bolaget Cheddar har med nya distributionssätt och okonventionella annonsmetoder lyckats skala upp. Vad kan vi lära? Är native 3.0 problematiskt eller framtiden? Resumé Insikt studerar arbetssättet.


Ämnen i artikeln:

AffärsutvecklingJournalistikNativeAnnons

Det är en ständig fajt mellan mediebolag som vill nå millennials-generationen, som är uppväxta med mobilen i hand och får sina svar från Google.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev