söndag5 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Tv-nätverket Cheddars framgångskoncept – plattformsbonanza och native 3.0

Publicerad: 10 april 2018, 11:00

Tv-bolaget Cheddar har med nya distributionssätt och okonventionella annonsmetoder lyckats skala upp. Vad kan vi lära? Är native 3.0 problematiskt eller framtiden? Resumé Insikt studerar arbetssättet.

Ämnen i artikeln:

AffärsutvecklingJournalistikNativeAnnons

Julia Lundin

julia.lundin@resume.se


Det är en ständig fajt mellan mediebolag som vill nå millennials-generationen, som är uppväxta med mobilen i hand och får sina svar från Google.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev