Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag04.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Ulrika Wallin: Det goda varumärket kräver känsla och tajming

Ulrika Wallin: Det goda varumärket kräver känsla och tajming

Just nu är det många varumärken som vill vara goda. Men berättar man om sina insatser i marknadsföringen krävs både känsla och tajming. Det säger Ulrika Wallin, nytillträdd CMO på Linas Matkasse, i Resumé Insikts Q&A.

Publicerad: 5 Maj 2020, 06:46


Ulrika Wallin är CMO på Linas Matkasse.

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Lite tråkigt svar kanske men hur reklam corona-anpassas tycker jag är intressant. Inte lätt att träffa helt rätt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.