Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag24.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Urban Hilding tror på Tiktok som annonsplattform – men pinsamma föräldrar kan ställa till det

Urban Hilding tror på Tiktok som annonsplattform – men pinsamma föräldrar kan ställa till det

Hears vd Urban Hilding tror på en snabb utveckling av Tiktok som annonsplattform framåt. Som annonsör behöver man tänkta på trovärdighet och att bli en naturlig del av innehållet. Men det finns moln på himlen. Kanske gör pinsamma föräldrar att mediet snabbt tappar sin hippa status. Om det och mycket mer skriver han i Resumé Insikts Q&A.

Publicerad: 27 Maj 2020, 11:13

Ämnen i artikeln:

TikTokBlossa

Urban Hilding i Resumé Insikts Q&A.

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Cura of Sweden. Det är kanske inte är ett ”kommunikationsprojekt” men ett tydligt exempel på när reklam fungerar

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.