Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Utmaningarna med Bonniers hjärnexperiment

Publicerad: 31 januari 2017, 23:00

Bra marknadsföring eller nyttigt experiment?


En djupdykning i hjärnan
Neuromarketing har varit en diffus och omogen disciplin, där annonsörer fått leta efter en ”köpknapp” bland hjärnans 90 miljarder neuroner för att påverka sina tilltänkta konsumenter.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.