Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Utomhustavlor från framtiden, oddvertising och AI-råd

Publicerad: 8 november 2016, 15:25


I Sverige skryter Clear Channel och JCDecaux om sina nya, digitala utomhustavlor i Stockholms innerstad. Men Hollywood ska som vanligt bräcka alla andra. Nu placerar de ut "den mest Instagrambara utomhustavlan i världen". Spana in!

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.