måndag30 januari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

”Vad hände med Brämhults roliga kampanjer?”

Publicerad: 7 mars 2018, 13:48

Nord DDB:s planner Sara Ekholm blir ledsen när hon ser Brämhults traditionella kampanj i tunnelbanan.

Ämnen i artikeln:

BrämhultsNord DDB

Yasmine Winberg

yasmine.winberg@resume.se


Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Lacoste som använder sin ikoniska logotyp som hävstång för att lyfta utrotningshotade arter, en fråga

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev