Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

”Vad hände med Brämhults roliga kampanjer?”

Publicerad: 7 mars 2018, 13:48

Nord DDB:s planner Sara Ekholm blir ledsen när hon ser Brämhults traditionella kampanj i tunnelbanan.


Ämnen i artikeln:

BrämhultsNord DDB

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Lacoste som använder sin ikoniska logotyp som hävstång för att lyfta utrotningshotade arter, en fråga

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

BrämhultsNord DDB

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News