Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag26.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

"Vad händer med kommunikationen när allt blir datadrivet?"

Publicerad: 15 September 2017, 15:54

Anders Eriksson, analys- och insiktschef på mediebyrån MEC, om kommunikationens utveckling, varför VR kommer explodera till slut – och misstaget som lärde honom att aldrig gå på enbart magkänslan.


Anders Eriksson har en lång bakgrund i medie- och kommunikationsbranschen och är sedan november 2015 chef för analyser och insikter på mediebyrån MEC.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.