Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag30.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Vad Zara Larsson, tyngdkraften och du har gemensamt

Publicerad: 18 Augusti 2020, 08:56

Varumärken har en tyngd som associeras med allt som kommer i närheten. Det som ligger nära faller i omloppsbana. Det kan dock slå åt fel håll, som med Oatly och Zara Larsson. Det skriver Resumé Insikts återkommande analytiker Mats Georgson.


Ämnen i artikeln:

Mats GeorgsonZara Larsson

Vad gör man inte för en kul rubrik? SvD vände sig till mig för en kommentar på Zara Larsson och Huawei-vändorna. Ni har väl knappast missat det: Zara Larsson blev

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Mats GeorgsonZara Larsson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.