Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Värdegrund på byrån – kompass, guldkalv eller bara floskler?

Publicerad: 3 februari 2017, 16:51

Det ligger helt rätt i tiden för företag att skryta om sin värdegrund. Men stannar de fina och fluffiga orden i byrålådan eller hjälper de ledningen att leverera svarta siffror på sista raden?


I ett samhälle som blir allt mer transparent är det inte konstigt att företagen drar åt samma håll. På internet är allt sökbart. Det företag som propagerar för jämställdhet är

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.