Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Varför 2020-talet inte blir syftesdrivet – utan mycket bättre än så

Publicerad: 14 januari 2020, 08:13

Mats Georgson, är återkommande krönikör i Resumé Insikt, varumärkeskonsult och doktor i marknadskommunikation.

Under detta decennium kommer alla vara till leda trötta på att höra om ”WHY we have to do something”. Vi kommer inte vilja ha ännu ett snack om klimatkollaps eller systemkatastrof – eller om det var tvärtom. Vi vill ha lösningar, inte problem. Så det kommer bli tillbaka till HUR, spår Resumé Insikts återkommande analytiker Mats Georgson.


Ämnen i artikeln:

Mats GeorgsonJeanette Fors-AndréeSyftesdrivetTeslaElon Musk

Jag vill påstå att ingen bok haft sådan påverkan på marknadsföringen under 2010-talet som Simon Sineks ”Start with why”. Som konsult som hjälper företag omformulera och ompositionera sig själva var

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.