Resumé insikt
Varför kunders påstådda ansvarstagande och agerande inte är samma sak – del 1
Hur kan företag förbättra sina mätningar kring ansvarstagande för att bättre förstå hur försäljningen kommer att påverkas? Forskarna Martin Söndergaard och Erik Modig vägleder.
Publicerad: 3 mars 2021, 12:05
Erik Modig och Martin Söndergaard.
Foto: Pax Engström
Nästan alla inom marknadsföring har sett olika undersökningar som visar att kunder önskar att företag var mer ansvarstagande. Många har också därefter blivit besvikna över hur lite försäljningssiffrorna har ökat
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.