Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Varför kunders påstådda ansvarstagande och agerande inte är samma sak – del 1

Varför kunders påstådda ansvarstagande och agerande inte är samma sak – del 1

Hur kan företag förbättra sina mätningar kring ansvarstagande för att bättre förstå hur försäljningen kommer att påverkas? Forskarna Martin Söndergaard och Erik Modig vägleder.

Publicerad: 3 mars 2021, 12:05

Ämnen i artikeln:

Erik ModigMartin SöndergaardKrönikaUndersökning

Erik Modig och Martin Söndergaard.

Foto: Pax Engström

Nästan alla inom marknadsföring har sett olika undersökningar som visar att kunder önskar att företag var mer ansvarstagande. Många har också därefter blivit besvikna över hur lite försäljningssiffrorna har ökat

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.