Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag30.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Varför ”playwalls” aldrig kommer fungera som betalmodell

Publicerad: 8 Februari 2018, 09:47

Att bli ombedd att betala medierna genom mini-tasks istället för pengar är en dålig idé. Men som marknadsföring – javisst. Medieanalytiker Thomas Baekdal förklarar varför.


Ämnen i artikeln:

Thomas BaekdalMedieanalytiker

Det är en återkommande trend. Att få människor att betala för tillgång till material med tid istället för pengar.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.