Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag24.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Varumärken – dumpa kändisarna och lyssna på "vanliga" människor

Publicerad: 17 Oktober 2018, 13:25

Kändisar är ute och genomskådade som influencers. Både varumärken och medier måste lyssna på människor som är "precis som vi". Titta bara på vad som hände när Will Smith teamade upp med youtubern Casey Neistat, skriver Thomas Baekdal i en krönika.


Ämnen i artikeln:

Thomas Baekdal

Vem inspirerar dig mest? Någon känd person, eller någon du känner, som gör fantastiska saker?

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Thomas Baekdal

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.