Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Varumärken luras på trafik – dags att ställa krav

Publicerad: 16 Januari 2018, 10:41

Når din annons rätt publik? Varumärken luras in i gråzoner där de betalar för värden som inte uppnås. Ad fraud har gått in i ett kritiskt läge, skriver medieanalytiker Thomas Baekdal.


Ämnen i artikeln:

Thomas Baekdal

De senaste åren har ad fraud kommit till ett mycket kritiskt läge för alla i branschen. Och för varumärken har det nu blivit ett intensivt fokus.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Thomas Baekdal

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.