Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Varumärken luras på trafik – dags att ställa krav

Publicerad: 16 januari 2018, 10:41

Når din annons rätt publik? Varumärken luras in i gråzoner där de betalar för värden som inte uppnås. Ad fraud har gått in i ett kritiskt läge, skriver medieanalytiker Thomas Baekdal.


Ämnen i artikeln:

Thomas Baekdal

De senaste åren har ad fraud kommit till ett mycket kritiskt läge för alla i branschen. Och för varumärken har det nu blivit ett intensivt fokus.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Thomas Baekdal

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.