Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag06.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Varumärken och byråer – så gör ni succé i Kina

Publicerad: 5 Februari 2019, 14:24

Made in China har blivit Owned by China. I takt med att Kina ökar sitt inflytande i världen blir det också allt viktigare att hålla koll på den kinesiska marknaden. Eller varför inte lansera varumärket eller byrån i landet? Vi har pratat med experterna för att ta reda på hur man gör succé i öst.


Ämnen i artikeln:

UniqloSeventy AgencyKina

Om någon tvivlar på potentialen för varumärken som finns på den kinesiska marknaden räcker det att slänga ett öga på följande siffror:

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

UniqloSeventy AgencyKina

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.