Resumé insikt
Varumärken som gör succé i metaverse – så kan du inspireras
Varumärken som gör succé i metaverse – så kan du inspireras
Burritos, sneakers och bilar. Målet är att engagera unga konsumenter som vanligtvis inte nås av traditionell marknadsföringstaktik. En svensk spelstudio har blivit världskänd genom samarbetet med skateboardjätten Vans. Häng med in i Web 3.0.
Publicerad: 19 januari 2022, 12:22
Svenska spelstudion The Gang har utvecklat ”Vans World”, en succé i metaverse.
Foto: The Gang
Florera runt i Paris Hiltons hem och ”hundmansion” i Beverly Hills och betala en liten peng för att låna hennes kläder. Möt myndighetspersoner för att virtuella konsultationer och
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.