Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

söndag09.05.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Varumärkena om annonshaveriet: “Problematiskt”

Varumärkena om annonshaveriet: “Problematiskt”

För annonsörerna är annonskollapsen ett dilemma. Å ena sidan litar de på Facebook, å andra är de emot reklamtrötthet. ”Det är problematiskt”, säger en av dem.

Publicerad: 15 januari 2020, 12:46

Ämnen i artikeln:

DigitaltInstagramFacebookVarumärkenVarumärkesbyggandeResumé InsiktAnnonseringAnnonsörerAnnonsVarumärkesstrategi

Att kritisera Facebook är att ge sig på det digitala ekosystemet. Men även världens största sociala medier-plattform ska granskas då och då. När vi bestämde oss för att blockera 300

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.