Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Varumärkena som vill påverka politikerna i Almedalen – här är strategierna

Publicerad: 26 juni 2019, 10:30

Årets största lobbying-vecka är snart här och politiker, media och varumärken möts för samtal, påverkan och rosé. Men flera varumärken drar ned på budgeten i år. Vad är syftet att åka och vad har de för strategier? Resumé Insikt tar tempen innan avfärd.


Ämnen i artikeln:

Almedalen

Almedalen är unikt för svenskt näringsliv och politik. Under en vecka samlas nära 50 000 människor för att ta del av evenemang eller lyssna till partiledarnas tal. B2C-varumärken vill självklart

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Almedalen

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.