Resumé insikt
Varumärkena stoppar huvudet i sanden – vill inte prata om teknikkampanjerna som försvann
Publicerad: 3 april 2019, 08:52
Det finns otaliga exempel på svenska varumärken som har tagit rygg på olika tech-hajper. Vid lanseringen har det varit stora lovord till teknikerna och inga problem att prata om det i media. Men när vi försöker följa upp satsningarna som kört i diket är det knäpptyst.
Ämnen i artikeln:
Analys– Känns som det var typ 15 år sedan. Spontant är det inget jag kan prata om, säger Jimmy Rodhelind, dåvarande digitalchef på Mediacom som öppnade filial i spelet Second
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.