fredag2 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Varumärkena stoppar huvudet i sanden – vill inte prata om teknikkampanjerna som försvann

Publicerad: 3 april 2019, 08:52

Det finns otaliga exempel på svenska varumärken som har tagit rygg på olika tech-hajper. Vid lanseringen har det varit stora lovord till teknikerna och inga problem att prata om det i media. Men när vi försöker följa upp satsningarna som kört i diket är det knäpptyst.

Ämnen i artikeln:

Analys

JL

Julia Lundin

julia.lundin@resume.se


– Känns som det var typ 15 år sedan. Spontant är det inget jag kan prata om, säger Jimmy Rodhelind, dåvarande digitalchef på Mediacom som öppnade filial i spelet Second

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev