Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Varumärkena stoppar huvudet i sanden – vill inte prata om teknikkampanjerna som försvann

Publicerad: 3 april 2019, 08:52

Det finns otaliga exempel på svenska varumärken som har tagit rygg på olika tech-hajper. Vid lanseringen har det varit stora lovord till teknikerna och inga problem att prata om det i media. Men när vi försöker följa upp satsningarna som kört i diket är det knäpptyst.


Ämnen i artikeln:

Analys

– Känns som det var typ 15 år sedan. Spontant är det inget jag kan prata om, säger Jimmy Rodhelind, dåvarande digitalchef på Mediacom som öppnade filial i spelet Second

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Analys

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.